Termeni si conditii www.aspirom.ro
1. Informatii administrator magazin online
Site-ul www.aspirom.ro este administrat de catre SC LOVIA MOTORS GROUP SRL cu sediul in localitatea Popesti Leordeni , str. Amurgului nr 17, cod postal 077160, judetul Ilfov, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J23/2219/2024, Cod de Identificare Fiscala 49818283, Tel. 0738.441.730, email: interaspir@gmail.com
2. Acceptare
Administratorul va ofera accesul in magazinul online si utilizarea acestuia, sub rezerva acceptarii de catre dumneavoastra a acestor termeni si conditii. Prin accesarea, utilizarea, obtinerea sau achizitionarea oricarui produs, continut, date, materiale, informatii sau servicii prin intermediul magazinului nostru online, dumneavoastra sunteti de acord sa respectati acesti Termeni si Conditii. Administratorul isi rezerva dreptul de a completa sau modifica orice informatie din magazinul virtual fara a anunta in prealabil utilizatorii site-ului.
3. Drepturi de autor
– Vizitatorul/Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va descarca/utiliza continutul magazinului online www.aspirom.ro imagini, descrieri, elemente grafice, fara acordul scris al administratorului intrucat reprezinta proprietatea administratorului, fiind aparat de legea dreptului de autor si de legile referitoare la proprietatea intelectuala si industriala.
4. Perfectarea contractului la distanta, valabilitate
– Odata cu lansarea comenzii de pe magazinul online Aspirom.ro , cumparatorul accepta comunicarea prin e-mail sau telefon prin care administratorul isi deruleaza activitatea.
– Prezentul contract la distanta intra in vigoare in momentul confirmarii comenzii de catre administrator repectiv plata avansului sau a produsului. Confirmarea se efectueaza verbal (telefonic) sau electronic (e-mail).
Termenii si Coditiile magazinului online www.aspirom.ro stau la baza contractului astfel perfectat.
– Administratorul nu considera sub nici o forma o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Cumparatorul devine proprietarul marfii dupa confirmarea platii finale respectiv a diferentei dintre pretul final si pretul avansului.
5. Preturi, modalitati de plata, facturare
-Preturile sunt afisate pe pagina dedicata fiecarui produs, si nu includ cheltuielile de livrare decat daca este specificat in mod expres acest aspect sau se ofera ca si bonus pentru comenzile mari. In cazul in care pretul nu este afisat, veti avea posibilitatea de a cere o oferta iar un operator va va comunica pretul in cel mai scurt timp posibil.
-Pretul produsului comandat este cel afisat la data plasarii comenzii.
-Pretul imprimat pe factura este acelasi cu cel transmis de operatori in momentul confirmarii comenzii.
-Pe baza informatiilor detinute de Aspirom si a celor furnizate de cumparator va fi emisa o factura pentru bunurile livrate. Totodata, coletul va fi insotit de documentatia prevazuta de lege pentru produsul /produsele comandat(e), dupa caz: certificat/declaratie de conformitate, certificat de garantie, instructiuni de utilizare, etc.
Plata fie se poate face in 2 transe:
1. Prima tansa este plata unui avans in valoare de 350-500 lei, care se face prin transfer bancar sau depunere bancara la ghiseu. Acest avans reprezinta o comanda ferma iar ziua in care plata avansului intra in contul nostru, se considera inceputul contractului. (pana in ora 13:00)
1.1 In cazul in care comanda depaseste 1 masa de manichiura, avansul este de 50% din valoarea totala a comenzii
2. a doua transa de plata se poate face la livrare doar in cazul in care clientul este persoana fizica sau restul de plata nu depaseste suma de 1000 lei/zi . Intrucat platile intre persoane juridice sunt limitate la 1000 lei/zi, comenzile pentru persoanele juridice se vor achita integral prin transfer bancar cu 24 ore inainte de livrare/ridicare
6. Stocuri
Produsele sunt fabricate in urma unei comenzi respectiv a platii avansului. Asadar administratorul nu poate garanta disponibilitatea si livrarea imediata a produselor postate. Clientii sunt informati corect, conform termenilor si conditiilor, de disponibilitatea produselor comandate inainte de confirmarea livrarii. Rareori, pot aparea erori de comunicare in acest sens.
7. Transportul produselor
Cumparatorul poate intra in posesia produsului comandat in 2 modalitati:
a. Ridicarea persoanala de la sediul nostru, aceasta varianta fiind in totalitate gratuita.
b. Transportarea Produsului printr o firma terta de transport, propusa de catre vanzator si acceptata de catre cumparator, plata acestui transport facandu-se cash la destinatie si fiind suportata in totalitate de catre cumparator.
Trasportatorul se obliga sa livreze produsul in conditii de siguranta pana in fata cladirii de la adresa indicata de catre client. In cazul in care produsul urmeaza a fi transportat pe scari, cu liftul sau in interiorul cladirii, aceasta sarcina revine in totalitate cumparatorului.
Livrarea unui birou în București costa 100-150 de lei + TVA și este opționala. Pretul este pentru un singur birou
Livrarea unui birou in Judetul Ilfov costa intre 130-200 lei + TVA si este optionala. Pretul este pentru un singur birou, si variaza in functie e localitate si perioada anului in care se face livrarea.
Costul se livrare a unui birou în afara Bucureștiului este calculata un funcție de distanta și volumul fiecărui model de birou. Preturile variază între 150 și 450 lei + TVA și este opțională.
La finalizarea comenzii, clientul este notificat in scris prin whatsapp, mail sau sms cu privire la faptul ca produsul comandat este finalizat si gata de expediere. Vanzatorul trimite in scris clientului detaliile livrarii ( ziua incarcarii, datele firmei de transport, numarul de telefon al soferului si ziua in care produsul ajunge la client. ( In unele cazuri pot aparea intarzieri de 1-5 zile ) Biroul se preda firmei de transport marfuri doar dupa confirmarea scrisa a clientului. In cazul in care clientul confirma ca poate primi produsul in ziua propusa de transportator, iar in ziua livrarii nu este la adresa, nu raspunde la telefon, nu raspunde la mesaje, respectiv livrarea nu se poate efectua, transportatorul este obligat sa inapoieze produsul la vanzator, iar in acest caz se anuleaza comanda fara a se inapoia contravaloarea avansului.
In cazul in care se finalizeaza o comanda , iar dupa notificarea in scris a clientului, acesta nu mai raspunde vanzatorului, ori nu transmite in scris in maxim 5 zile o data clara cu privire la ziua in care poate primi produsul, comanda se anuleaza iar avansul nu se restituie. Din momentul finalizarii comenzii, termenul maxim de livrare al produselor este de 14 zile calendaristice. IN cazul in care clientul nu ofera o data clara ca poate primi produsul in urmatoarele 14 zile calendaristice de la data finalizarii comenzii, comanda este anulata, iar avansul nu se restituie!
Livrarea se efectuează cu firme partenere de transport licențiate biroul are asigurare de transport pana la descarcare.
8. Garantii
Pentru modelele, Dolly, Gloria Si Madame, garantia pentru persoanele fizice este de 2 ani de zile, pentru persoane juridice 1 an de zile
Pentru modelele Dolly Supreme, Gloria Supreme, Madame Supreme, garantia pentru persoane fizice este de 5 ani de zile, pentru persoane juridice 1 an de zile
Garanția este acordata pentru aspiratoarele birourilor.
Birourile Aspirom vin dotate cu grilaj, filtru de praf, yala la cabinetul motorului si picioare reglabile. La meniul „Accesorii” veti regasi si alte accesorii atat gratuite cat si contracost cu care puteti personaliza biroul. Lista este detaliata la meniul „Accesorii”
Inaltimea tuturor modelelor de birouri produse de noi este de 73 cm. Inaltimea se poate modifica doar la cererea scrisa a cumparatorului la adresa de mail :
Motorul care prezinta în perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi inlocuite cu altele noi, conform legii.
Montarea demontarea motorului se va efectua de catre un electrician, costurile de inlocuire vor fi suportate de comparator. Iar cumparatorul va trebui sa faca dovada ca motorul a fost demontat de catre un electrician autorizat.
Termenul de garantie decurge de la data înscrisa pe factura de vanzare.
Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
Carcasa sistemului a fost demontat, precum si daca sau facut modificari la legaturi, motor, sau carcasa.
Colectoarele de praf ( filtrele) nu au fost curatate aspirate la timp, sau inlocuite la cel mult un an de zile, producand defectiunea motorului.
Produsul s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii împreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
Produsul s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii sau întretinerii incorecte.
Produsul prezinta urme de lovituri, zgarieturi, îndoituri, rupturi, deformari.
Produsul prezinta o uzura normala.
S-au facut modificari la carcasa sistemului, legaturi, motor.
În cazul deteriorării în timp a anumitor componente ale biroului (grilajul din plexiglass, cheia de la yala, mânerele sau filtrul de praf) acestea nu vor intra în garanție fiind considerate piese de uzura.
În cazul în care unul din elementele enumerate mai sus vor fi deteriorate în timpul transportului, clientul trebuie sa ne notifice acest lucru în termen de 48 ore la de data recepției biroului.
Reclamațiile ulterioare nu se iau în considerare.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate în scop de comerţ electronic, reclamă, marketing și publicitate, precum și pentru executarea Contractului. SC Lovia Motors Group SRL va putea trimite newslettere și alte informații cu caracter comercial, cu respectarea strictă a prevederilor legale, numai după obținerea consimțământului dumneavoastră expres în acest sens. În conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată și completată, și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, SC Lovia Motors Group SRL are obligația de a prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate.
Prin completarea formularelor specifice de pe site, pentru crearea unui cont, transmiterea unei Comenzi etc., vă exprimați consimțământul expres ca datele dumneavoastră cu caracter personal să fie prelucrate de către SC Lovia Motors Group SRL în scopurile menționate.
Conform legii, beneficiați de următoarele drepturi, respectiv dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a vă adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor dumneavoastră de către SC Lovia Motors Group SRL. De asemenea, aveți dreptul de a solicita în orice moment ștergerea totală sau parțială a datelor cu caracter personal, precum și încetarea prelucrării acestora în scop de marketing direct, reclamă și publicitate.
Refuzul furnizării datelor solicitate de către SC Lovia Motors Group SRL pentru efectuarea unei Comenzi, determină imposibilitatea SC Lovia Motors Group SRL de a livra Comenzile respective.
În cazul în care vă modificați, prin utilizarea formularelor de pe site, datele personale furnizate deja către SC Lovia Motors Group SRL și exista Comenzi în derulare, Comenzile respective își păstrează datele de la momentul efectuării Comenzii, iar livrarea Produselor se va face neluându-se în considerare noile date. SC Lovia Motors Group SRL nu vă solicită, prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc.) informații confidențiale, parole personale etc. În cazul în care dumneavoastră divulgați astfel de date către terți, aceștia poartă întreaga responsabilitate pentru propriile acțiuni. În asemenea situații, SC Lovia Motors Group SRL nu va fi responsabilă pentru niciun fel de prejudiciu.
Informatii privind exercitarea dreptului de retragere
Aceste prevederi se completeaza cu legea 365/2002 privind comertul electronic republicata si modificata si cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.
Politica de retur
Conform OUG 34/2014 aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele si fara a suporta penalitati în termen de 14 zile. Perioada de retragere expira dupa 14 zile începând de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decât transportatorul, indicata de dumneavoastra, în posesia fizica a produselor.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizând o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, sau e-mail. Datele noastre sunt: SC. Lovia Motors Group SRL, Str. Amurgului nr 17, cod postal 077160, judetul Ilfov, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J23/2219/2024, Cod de Identificare Fiscala 49818283, Tel. 0738.441.730 email: interaspir@gmail.com
În acest scop, puteti folosi modelul de retragere alaturat, folosirea lui nu este însa obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Consecintele retragerii
Intrucat produsele noastre sunt facute numai pe comanda, iar o comanda se face in baza unui avans, in cazul in care doriti sa va retrageti, acel avans nu poate fi restituit sub forma de bani ci doar sub forma de materiale in varianta brutà, neprelucrata, materiale care au fost cumparate pentru inceperea construirii comenzii dumneavoastra. In cazul unei retrageri, aceste placi vi le putem oferi in forma bruta, neprelucrata reprezentand contavaloarea avansului dumneavoastra. Aceste materiale se pot ridica de catre Dvs in termen de 7 zile de la sediul nostru, in baza unei confirmari din partea noastra.
Avand in vedere ca transportul se efectueaza de catre o firma terta, care va fi platita cash la destinatie de catre cumparator, aceasta suma nu poate fi rambursata de catre noi in cazul unui retur.
In cazul in care ati intrat in posesia produsului si totusi doriti returul acestuia intra in datoria cumparatorului ca produsul respectiv sa fie ambalat corespunzator si livrat la sediul nostru. Costurile de livrare si ambalare fiind suportate in totalitate de catre cumparator.
Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.
În cazul în care ati receptionat produse în legatura cu contractul, expediati produsele sau înmânati-le direct noua la sediul nostru fara întârzieri nejustificate si, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Conditiile dreptului de retragere se aplica doar consumatorilor persoane fizice, definite in art 2, pct.1 al OUG 34/2014.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Consumatorul este responsabil de integritatea produsului pana la intrarea in posesia magazinului.
Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
La solicitarea si cu acordul consumatorului, Taifuna.ro poate recomanda cumparatorului achizitionarea altui produs de o calitate si la un pret echivalente cu cele solicitate în prima comanda. Comanda initiala va fi anulata la data confirmarii comenzii produsului/produselor ce înlocuiesc produsul initial.
Daca va gânditi sa returnati produsul, nu îl utilizati! Nu puteti utiliza produsele pe care le-ati primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumparare. Dreptul de retragere exista pentru a va permite sa examinati produsul asa cum ati face-o într-un magazin, nu pentru a va oferi 14 zile de utilizare gratuita.
Nu pot fi returnate produsele care:
· au facut obiectul unei comenzi speciale
· au fost distinct personalizate la cererea consumatorului
· au fost confectionate dupa specificatiile consumatorului (ex: nuantarea produsului in culoarea dorita de client, a fost modificata dimensiunea biroului)
· prezinta urme de lovire, deteriorare, uzura
· au fost desigilate si nu mai au ambalajul original intact, cu toate accesoriile si eticheta integre.
· sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzatoare repunerii în vânzare
Aspirom.ro va suporta cheltuielile de retur daca acesta îi este imputabil. (Produsul/produsele primite nu corespund comenzii, sunt altele decât cele solicitate prin transmiterea acesteia).
Pentru alte informatii legate de returul produselor va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului de contact sau la adresa de email interaspir@gmail.com
Data ultimei actualizari : 13/04/2024